Service Sr Analyst (JDA)

Уровень зарплаты
Место работы
г. Ступино/г. Москва
Требуемый опыт работы
3-6 лет

График работы

Полный день

Цель работы

  • Координация поддержки связанного функционала в системе планирования продаж (JDA Demand) в связи с внедрением продуктов для автоматизации Управления Содействием Торговле (Trade Promotion Management).

  • Роль предполагает координацию поддержки и изменений функционала JDA Demand для TPM Бизнесс-процессов в компании по всему миру.

  • Работа команды чрезвычайно важна для бизнес подразделений компании, т.к. от ее деятельности зависит непрерывность производства товаров и их логистики, а также доступность производимой продукции для наших клиентов во всем мире. Сотрудники команды – сервис-менеджеры, которые занимаются организацией процессов поддержки приложений, управляют командой внештатных сотрудников, занимающихся операционной работой. Также сотрудники команды участвуют в разработке, тестировании и внедрении улучшений как существующих сервисов, так и реализующих новые потребности бизнеса.

Должностные обязанности и функции

  • Control Service Level Agreements. Take corrective actions to ensure systems stability and operational reliability meet agreed level.
  • Work closely with business functional experts and other service providers and vendors to ensure the service level agreements are met.
  • Offshore team management including setting goals and KPIs, performance monitoring. Report on Service metrics and KPIs.
  • Understand application landscape and perform/manage technical troubleshooting when required.
  • Continuously work on improvements of system and support services to meet business’ growing requirements.
  • Engage community of business users across the region and globally.
  • Work with similar service functions in Brazil, China to ensure global coverage is provided and best practices shared: Follow the Sun approach.
  • Engage and work closely with the Global Template teams on systems standardization.
  • Develop/improve standard operational and Service Delivery procedures.
  • Act as Service Introduction manager to ensure service requirements are captured as part of rollouts of new services and major enhancements. Ensure that service take on criteria are defined and met for every project.
  • Plan, test and implement enhancement, requests that deliver genuine business benefit (CIP-Continuous Improvements Process).
  • Release, production slots and outage coordination.

Образование/квалификация

  • Higher education (Information Technologies/ Computer science or relevant).
  • Good communication, especially in English and interpersonal skills.
  • Strong analytical and problem solving skills.
  • Good business process understanding on FMCG (Fast Moving Consumer Goods) industry (preferred).
  • 4 years in application support, development or project experience in various functional areas.
  • Knowledge of JDA/CAS applications is a big advantage but not a must.
  • Ability to work effectively in a flexible and changing environment, manages multiple activities and priorities, and work well under pressure.
  • English – Upper intermediate.

Условия работы и компенсации

  • International company;
  • Extended social package;
  • Open office environment;
  • Opportunity to work with team of professionals;
  • Opportunity to learn new functionality and business processes, also as practice in some project management and coordination type of work;
  • Flexible schedule;
  • Relocation package in Moscow region, Stupino city;
  • Corporate transport within Stupino city and from Moscow (metro station Tulskaya, Domodedovskaya).

Название компании:
Международный производитель (FMCG)
Дата публикации вакансии:
17.01.2024

 Отправить резюме